“Màgia o energia a Engolasters”
Dijous 29 de juliol del 2021
De 17 h a 18 h
MW Museu de l'Electricitat, Encamp
Activitat gratuïta. Places limitades. Reserva prèvia obligatòria
Ho sabies que pots moure objectes sense ni tan sols tocar-los? És màgia o és ciència? Vine a experimentar això i moltes altres coses en un entorn natural. T’ho passaràs molt bé i descobriràs l’electricitat d’una manera inesperada.
Reserva ja!
Taller per a infants de 3 a 7 anys.
Reserva prèvia a:
+ 376 739 111
fedacultura@feda.ad
De 17 h a 18 h
MW Museu de l'Electricitat
El museu està ubicat a la planta baixa del mateix edifici de la central hidroelèctrica de FEDA. Aquesta central es va posar en funcionament el 1934 i avui és la principal font de producció d'energia elèctrica d'Andorra.
El visitant es deixarà guiar per un recorregut on s'explica què és l'energia i on es mostra l'evolució històrica de l'energia elèctrica a Andorra. A més, podrà experimentar i descobrir diverses lleis de l'electricitat per mitjà de diversos tallers educatius.
L'edifici de la central és un bé inventariat dins del patrimoni cultural d'Andorra per la seva arquitectura de granit i per representar la modernització d'Andorra.
El Museu està situat en un edifici viu on hi ha el Despatx Elèctric d'Explotació, el centre neuràlgic de l'energia elèctrica del país, i on el visitant podrà veure en funcionament les turbines que generen electricitat.
El Museu de l'Electricitat és una entitat de FEDA.
+376 739 111
fedacultura@feda.ad
www.fedacultura.ad
ET POT INTERESSAR
Taller "LA VEU AMAGADA. ESCRIURE I LLEGIR PER EXISTIR"
04/05/2026
19 h
Centre d'Art d'Escaldes-Engordany, Escaldes-Engordany
Presentació de la nova novel·la de Robert Pastor: "Foscors a Ponent"
18/04/2026
A les 11 hores
Biblioteca Comunal d'Encamp, Encamp
Cicle Creatiu Espai Galobardes "PINTURA A RITME DE PIANO".
28/02/2026 - 02/05/2026
19
Espai Galobardes, Canillo